Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
No, I mean if you try and cheat as a client, You can't cheat. I mean if you can add the ability for the client to cheat, and not JUST the host.
Oh right. Sorry.
I dont know how mods work, but it would be great.
If not possible to do easily, you could add an admin command to spawn a new unique item (that does't exist in vanilla dst), for example use the "DST Path Light" mod item, but make the prefab different from the path lights created by that mod. Then use c_gonext("prefab") to teleport to the first instance of this unique item. It should however be immune to all damage/burning/etc (to be removed only by the admin via console or via new command in your mod).