STEAM GROUP
Steam Client Beta SteamBeta
STEAM GROUP
Steam Client Beta SteamBeta
10,227
IN-GAME
52,827
ONLINE
Founded
8 January, 2013
All Discussions > Beta Feedback > Topic Details
Зависает дискорд
С недавнего времени, если свернуть дискорд и подождать 30 секунд, то он просто зависает даже во время звонка. Было похоже на то, что дискорд переходит в сон, однако единственное что я заметил, так это то что одному из процессов Discord присваивается низкий приоритет. Винду сносить не очень хочется. Помогите.

Ryzen 5 1600
1060 3gb
16gb
ssd 240gb
MSI B450M-A PRO
< >
Showing 1-15 of 84 comments
думаю дело точно не в железе, у меня точно такая же проблема уже несколько недель, хотя компьютер очень сильный… тоже без понятия как фиксить:steamsad:
Nyzerra 19 Jun @ 11:01am 
Такая же проблема
èspada 19 Jun @ 1:13pm 
то же самое
arsoul 19 Jun @ 1:18pm 
такая же тема
Last edited by arsoul; 19 Jun @ 1:18pm
VORON4 19 Jun @ 2:11pm 
тоже, задолбался закрывать через диспетчер...
ecstasy 19 Jun @ 2:25pm 
тоже самое
Сам недавно столкнулся с этим . Помог ответ с Mail.ru https://otvet.mail.ru/question/238583595
Hogglike 20 Jun @ 6:56am 
тоже самое
Originally posted by Солёный пророк:
Сам недавно столкнулся с этим . Помог ответ с Mail.ru https://otvet.mail.ru/question/238583595
Не помогло
ффф 20 Jun @ 10:11am 
жиза
ффф 20 Jun @ 10:15am 
нашел кто решение
Originally posted by ффф:
нашел кто решение
попробуй воспользоваться этим, но мне не помогло

Originally posted by ~Karame1ka<3:
Originally posted by Солёный пророк:
Сам недавно столкнулся с этим . Помог ответ с Mail.ru https://otvet.mail.ru/question/238583595
Не помогло
èspada 20 Jun @ 10:26am 
Originally posted by ~Karame1ka<3:
Originally posted by ффф:
нашел кто решение
попробуй воспользоваться этим, но мне не помогло

Originally posted by ~Karame1ka<3:
Не помогло
тоже не помогло
Тех.поддержка на меня ♥♥♥♥♥♥ забила
"Hello! Thank you for following the suggested steps and updating us on the situation. I'm sorry to hear the issue persists. Due to the complexity, I'm escalating your ticket to our technical team for further investigation. They will look into this matter more deeply and provide the necessary assistance. Thank you for your patience.

Discord Support"
èspada 21 Jun @ 4:54am 
Originally posted by ~Karame1ka<3:
Тех.поддержка на меня ♥♥♥♥♥♥ забила
"Hello! Thank you for following the suggested steps and updating us on the situation. I'm sorry to hear the issue persists. Due to the complexity, I'm escalating your ticket to our technical team for further investigation. They will look into this matter more deeply and provide the necessary assistance. Thank you for your patience.

Discord Support"
апхъхаха они всем так отвечают
"Hello,

Thank you for trying those troubleshooting steps and providing feedback. Since the issue persists after applying the standard solutions, I will escalate this matter to our specialized technical support team for further investigation. They will assist you in resolving this issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Discord Support"
< >
Showing 1-15 of 84 comments
Per page: 1530 50

All Discussions > Beta Feedback > Topic Details