Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом








I opened the @New_Unit_Cap_No_Caps_AI.pack, changed every value in the "Effect" collumn from "100" down to "6", since I'm guessing you just gave the ai +100 cap to everything to make it effectively uncapped for them? So this would now make the AI get +6 cap of everything? Then I saved it as @@New_Unit_Cap_No_Caps_AI.pack in the same folder as the original (which is in steam/workshop/content/bunchanumbers).
What I wanted to do was increase the caps for the AI by a set percentage (30% maybe), any idea if that's something doable? Or is the flat bonus kinda the only feasible option?