Steamをインストール						
					
				
				
									ログイン
											 | 
						言語
						
																																					简体中文(簡体字中国語)
																													繁體中文(繁体字中国語)
																																							한국어 (韓国語)
																													ไทย (タイ語)
																													български (ブルガリア語)
																													Čeština(チェコ語)
																													Dansk (デンマーク語)
																													Deutsch (ドイツ語)
																													English (英語)
																													Español - España (スペイン語 - スペイン)
																													Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
																													Ελληνικά (ギリシャ語)
																													Français (フランス語)
																													Italiano (イタリア語)
																													Bahasa Indonesia(インドネシア語)
																													Magyar(ハンガリー語)
																													Nederlands (オランダ語)
																													Norsk (ノルウェー語)
																													Polski (ポーランド語)
																													Português(ポルトガル語-ポルトガル)
																													Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
																													Română(ルーマニア語)
																													Русский (ロシア語)
																													Suomi (フィンランド語)
																													Svenska (スウェーデン語)
																													Türkçe (トルコ語)
																													Tiếng Việt (ベトナム語)
																													Українська (ウクライナ語)
																									翻訳の問題を報告
							
						
 
											 
													

 25
 25								 
					




 この投稿を報告する
 この投稿を報告する


I opened the @New_Unit_Cap_No_Caps_AI.pack, changed every value in the "Effect" collumn from "100" down to "6", since I'm guessing you just gave the ai +100 cap to everything to make it effectively uncapped for them? So this would now make the AI get +6 cap of everything? Then I saved it as @@New_Unit_Cap_No_Caps_AI.pack in the same folder as the original (which is in steam/workshop/content/bunchanumbers).
What I wanted to do was increase the caps for the AI by a set percentage (30% maybe), any idea if that's something doable? Or is the flat bonus kinda the only feasible option?