Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Not sure if it is a similar (or intended) behavior, but I noticed they also disappear in a similar fashion whenever line of sight is obstructed between the player and the bobbers (i.e. via blocks).
And lastly the blue/red fishing lines for the fishing pole disappear when the fishing bobber is set to either vanity slot or active (visibility toggled) slot.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 99.8%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Creating the catacombs - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: Stack overflow.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults5(Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults(Int32, Boolean, Terraria.GameContent.Items.ItemVariant)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item..ctor(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.ModTile.GetItemDrops(Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.GetItemDrops(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.KillTile_DropItems(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
The only other mod I'm using that affects world generation AFAIK is thorium. I'm also using fargo's + fargo's souls but I don't remember if they impact world generation or not