Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Not sure if it is a similar (or intended) behavior, but I noticed they also disappear in a similar fashion whenever line of sight is obstructed between the player and the bobbers (i.e. via blocks).
And lastly the blue/red fishing lines for the fishing pole disappear when the fishing bobber is set to either vanity slot or active (visibility toggled) slot.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 99.8%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Creating the catacombs - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: Stack overflow.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults5(Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults(Int32, Boolean, Terraria.GameContent.Items.ItemVariant)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item..ctor(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.ModTile.GetItemDrops(Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.GetItemDrops(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.KillTile_DropItems(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
The only other mod I'm using that affects world generation AFAIK is thorium. I'm also using fargo's + fargo's souls but I don't remember if they impact world generation or not