Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Not sure if it is a similar (or intended) behavior, but I noticed they also disappear in a similar fashion whenever line of sight is obstructed between the player and the bobbers (i.e. via blocks).
And lastly the blue/red fishing lines for the fishing pole disappear when the fishing bobber is set to either vanity slot or active (visibility toggled) slot.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 99.8%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Creating the catacombs - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: Stack overflow.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults5(Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults(Int32, Boolean, Terraria.GameContent.Items.ItemVariant)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item..ctor(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.ModTile.GetItemDrops(Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.GetItemDrops(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.KillTile_DropItems(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
The only other mod I'm using that affects world generation AFAIK is thorium. I'm also using fargo's + fargo's souls but I don't remember if they impact world generation or not