ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Not sure if it is a similar (or intended) behavior, but I noticed they also disappear in a similar fashion whenever line of sight is obstructed between the player and the bobbers (i.e. via blocks).
And lastly the blue/red fishing lines for the fishing pole disappear when the fishing bobber is set to either vanity slot or active (visibility toggled) slot.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 99.8%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Disarming broken traps - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: 98.2% - Creating the catacombs - 0.0%
[05/06/2024 03:51:54 pm]: Stack overflow.
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults5(Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item.SetDefaults(Int32, Boolean, Terraria.GameContent.Items.ItemVariant)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.Item..ctor(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.ModTile.GetItemDrops(Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.GetItemDrops(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.KillTile_DropItems(Int32, Int32, Terraria.Tile, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.WorldGen.TileFrame(Int32, Int32, Boolean, Boolean)
[05/06/2024 03:51:54 pm]: at Terraria.ModLoader.TileLoader.CheckModTile(Int32, Int32, Int32)
The only other mod I'm using that affects world generation AFAIK is thorium. I'm also using fargo's + fargo's souls but I don't remember if they impact world generation or not