ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Went into the SDKBackgroundSectorManager - Wreckage.lua and changed self.ProcessTimer = 150000000000
Wrecks have ceased to blow up for me. By no means to I mean to undermine the people who worked hard on the mod (as it is great), but wanted to share what I found.
Love this work, the new ships and stations make it feel like a whole new game, thanks SDK
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2442089978&searchtext=amp
here!
There is a function to adjust in SDKBackgroundSectorManager.lua file:
second to last function, this should have the explosion effect but no damage dealt:
You will have to "make your own version of the mod", upload it to workshop and keep it private I believe.
It wasn't uploaded to workshop, but you may find it on official Avorion Discord: https://discord.gg/avorion