Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Went into the SDKBackgroundSectorManager - Wreckage.lua and changed self.ProcessTimer = 150000000000
Wrecks have ceased to blow up for me. By no means to I mean to undermine the people who worked hard on the mod (as it is great), but wanted to share what I found.
Love this work, the new ships and stations make it feel like a whole new game, thanks SDK
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2442089978&searchtext=amp
here!
There is a function to adjust in SDKBackgroundSectorManager.lua file:
second to last function, this should have the explosion effect but no damage dealt:
You will have to "make your own version of the mod", upload it to workshop and keep it private I believe.
It wasn't uploaded to workshop, but you may find it on official Avorion Discord: https://discord.gg/avorion