Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом








As I posted in the bug report, you can try to change your rgl_config.txt settings (which can be found in the documents/warband folder:
Try to change the folowing values, and then test if the bug still occurs:
texture_detail = 100 ##something lower can save resources
render_buffer_size = 15 #you can try 32,64, 128, or 256 until you get CTD.
max_framerate = 120
use_pixel_shaders = 0 #set it either to 1 or 0
use_vertex_shaders = 0 #set it either to 1 or 0
fake_reflections = 1 #should be 1
use_ondemand_textures = 1 #if crash move to 0 depend on your pc
use_ondemand_textures_mt = 1 #if crash move to 0 depend on your PC
enable_edit_mode = 0 #always 0
force_single_threading = 1 #set it to either 1 or 0
debug_mode = 0 #always 0
force_vsync = 1 # either 1 or 0
postfx_dof = 0 #always 0
postfx_hdr = 0 #always 0
use_instancing = 1 #either 1 or 0, I use a 0
number_of_ragdolls = 4
number_of_corpses = 4
blood_stains = 0