ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา








As I posted in the bug report, you can try to change your rgl_config.txt settings (which can be found in the documents/warband folder:
Try to change the folowing values, and then test if the bug still occurs:
texture_detail = 100 ##something lower can save resources
render_buffer_size = 15 #you can try 32,64, 128, or 256 until you get CTD.
max_framerate = 120
use_pixel_shaders = 0 #set it either to 1 or 0
use_vertex_shaders = 0 #set it either to 1 or 0
fake_reflections = 1 #should be 1
use_ondemand_textures = 1 #if crash move to 0 depend on your pc
use_ondemand_textures_mt = 1 #if crash move to 0 depend on your PC
enable_edit_mode = 0 #always 0
force_single_threading = 1 #set it to either 1 or 0
debug_mode = 0 #always 0
force_vsync = 1 # either 1 or 0
postfx_dof = 0 #always 0
postfx_hdr = 0 #always 0
use_instancing = 1 #either 1 or 0, I use a 0
number_of_ragdolls = 4
number_of_corpses = 4
blood_stains = 0