Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом








I am really enjoying the character!
[string "../mods/workshop-367045073/modmain.lua"]:390: attempt to index field 'spoilage' (a nil value)
LUA ERROR stack traceback:
../mods/workshop-367045073/modmain.lua:390 in (upvalue) postfn (Lua) <385-393>
scripts/modutil.lua:148 in (field) _ctor (Lua) <146-149>
scripts/modutil.lua:155 in (upvalue) ItemTile (Lua) <151-158>
scripts/widgets/inventorybar.lua:199 in (method) Rebuild (Lua) <133-315>
scripts/widgets/inventorybar.lua:336 in (method) OnUpdate (Lua) <317-398>
scripts/frontend.lua:743 in (method) Update (Lua) <610-760>
scripts/update.lua:92 in () ? (Lua) <33-129>
Also i make inngame screen of error in case of somethin
https://i.imgur.com/Qq1cHF3.png
Bug - when launching multiple boomerangs and attacking 1-hit targets (bids, etc.), the durability is reduced even from boomerangs that hit "nothing". I haven't checked, but I think the in-game boomerang doesn't do this? I'm not sure.