Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








I am really enjoying the character!
[string "../mods/workshop-367045073/modmain.lua"]:390: attempt to index field 'spoilage' (a nil value)
LUA ERROR stack traceback:
../mods/workshop-367045073/modmain.lua:390 in (upvalue) postfn (Lua) <385-393>
scripts/modutil.lua:148 in (field) _ctor (Lua) <146-149>
scripts/modutil.lua:155 in (upvalue) ItemTile (Lua) <151-158>
scripts/widgets/inventorybar.lua:199 in (method) Rebuild (Lua) <133-315>
scripts/widgets/inventorybar.lua:336 in (method) OnUpdate (Lua) <317-398>
scripts/frontend.lua:743 in (method) Update (Lua) <610-760>
scripts/update.lua:92 in () ? (Lua) <33-129>
Also i make inngame screen of error in case of somethin
https://i.imgur.com/Qq1cHF3.png
Bug - when launching multiple boomerangs and attacking 1-hit targets (bids, etc.), the durability is reduced even from boomerangs that hit "nothing". I haven't checked, but I think the in-game boomerang doesn't do this? I'm not sure.