Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere








I am really enjoying the character!
[string "../mods/workshop-367045073/modmain.lua"]:390: attempt to index field 'spoilage' (a nil value)
LUA ERROR stack traceback:
../mods/workshop-367045073/modmain.lua:390 in (upvalue) postfn (Lua) <385-393>
scripts/modutil.lua:148 in (field) _ctor (Lua) <146-149>
scripts/modutil.lua:155 in (upvalue) ItemTile (Lua) <151-158>
scripts/widgets/inventorybar.lua:199 in (method) Rebuild (Lua) <133-315>
scripts/widgets/inventorybar.lua:336 in (method) OnUpdate (Lua) <317-398>
scripts/frontend.lua:743 in (method) Update (Lua) <610-760>
scripts/update.lua:92 in () ? (Lua) <33-129>
Also i make inngame screen of error in case of somethin
https://i.imgur.com/Qq1cHF3.png
Bug - when launching multiple boomerangs and attacking 1-hit targets (bids, etc.), the durability is reduced even from boomerangs that hit "nothing". I haven't checked, but I think the in-game boomerang doesn't do this? I'm not sure.