Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告








I am really enjoying the character!
[string "../mods/workshop-367045073/modmain.lua"]:390: attempt to index field 'spoilage' (a nil value)
LUA ERROR stack traceback:
../mods/workshop-367045073/modmain.lua:390 in (upvalue) postfn (Lua) <385-393>
scripts/modutil.lua:148 in (field) _ctor (Lua) <146-149>
scripts/modutil.lua:155 in (upvalue) ItemTile (Lua) <151-158>
scripts/widgets/inventorybar.lua:199 in (method) Rebuild (Lua) <133-315>
scripts/widgets/inventorybar.lua:336 in (method) OnUpdate (Lua) <317-398>
scripts/frontend.lua:743 in (method) Update (Lua) <610-760>
scripts/update.lua:92 in () ? (Lua) <33-129>
Also i make inngame screen of error in case of somethin
https://i.imgur.com/Qq1cHF3.png
Bug - when launching multiple boomerangs and attacking 1-hit targets (bids, etc.), the durability is reduced even from boomerangs that hit "nothing". I haven't checked, but I think the in-game boomerang doesn't do this? I'm not sure.