Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
That's probably because there's no animation for the bolt with the bipod deployed
@Gmod4phun SvK | SG-ᐰ |
first, thanks for your mods, second, it is possible to remove the weapon sway of the snipers, as for now, Spy didn't implemented a way to stabilize the aim when scoped?
I am developing UECW with Kittys addons installed and he developes his addons with mine installed, so there are not any errors.
@Viktor , Animations now play even while bipod is deployed, thx to Spy
@Lt.Nagae , Now when using bipod, scope movement is reduced by 75%, and Breath Holding is being worked on by Spy.
have EVERY CW 2.0 weapon currently on the workshop installed?
This affects Spy's original weapons too it seems.