Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
That's probably because there's no animation for the bolt with the bipod deployed
@Gmod4phun SvK | SG-ᐰ |
first, thanks for your mods, second, it is possible to remove the weapon sway of the snipers, as for now, Spy didn't implemented a way to stabilize the aim when scoped?
I am developing UECW with Kittys addons installed and he developes his addons with mine installed, so there are not any errors.
@Viktor , Animations now play even while bipod is deployed, thx to Spy
@Lt.Nagae , Now when using bipod, scope movement is reduced by 75%, and Breath Holding is being worked on by Spy.
have EVERY CW 2.0 weapon currently on the workshop installed?
This affects Spy's original weapons too it seems.