ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
That's probably because there's no animation for the bolt with the bipod deployed
@Gmod4phun SvK | SG-ᐰ |
first, thanks for your mods, second, it is possible to remove the weapon sway of the snipers, as for now, Spy didn't implemented a way to stabilize the aim when scoped?
I am developing UECW with Kittys addons installed and he developes his addons with mine installed, so there are not any errors.
@Viktor , Animations now play even while bipod is deployed, thx to Spy
@Lt.Nagae , Now when using bipod, scope movement is reduced by 75%, and Breath Holding is being worked on by Spy.
have EVERY CW 2.0 weapon currently on the workshop installed?
This affects Spy's original weapons too it seems.