Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
(My guess is that you used an entity with Dogma's ID for the staticy overlay and Primemind targeted it with its laser.)
"MC_POST_EFFECT_UPDATE" from "Headcrab's Grab Bag" failed: ...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: attempt to call a nil value (global 'Lerp')
Stack Traceback:
...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: in function at line 28
local function Lerp(a, b, t)
return a + (b - a) * t
end
seemed to fix it but i'm not sure why it wouldn't work out of the box