Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
(My guess is that you used an entity with Dogma's ID for the staticy overlay and Primemind targeted it with its laser.)
"MC_POST_EFFECT_UPDATE" from "Headcrab's Grab Bag" failed: ...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: attempt to call a nil value (global 'Lerp')
Stack Traceback:
...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: in function at line 28
local function Lerp(a, b, t)
return a + (b - a) * t
end
seemed to fix it but i'm not sure why it wouldn't work out of the box