Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
(My guess is that you used an entity with Dogma's ID for the staticy overlay and Primemind targeted it with its laser.)
"MC_POST_EFFECT_UPDATE" from "Headcrab's Grab Bag" failed: ...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: attempt to call a nil value (global 'Lerp')
Stack Traceback:
...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: in function at line 28
local function Lerp(a, b, t)
return a + (b - a) * t
end
seemed to fix it but i'm not sure why it wouldn't work out of the box