Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
(My guess is that you used an entity with Dogma's ID for the staticy overlay and Primemind targeted it with its laser.)
"MC_POST_EFFECT_UPDATE" from "Headcrab's Grab Bag" failed: ...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: attempt to call a nil value (global 'Lerp')
Stack Traceback:
...s/headcrabsgrabbag_3079165101/scripts/items/boba tea.lua:31: in function at line 28
local function Lerp(a, b, t)
return a + (b - a) * t
end
seemed to fix it but i'm not sure why it wouldn't work out of the box