Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Trung giản thể)
繁體中文 (Trung phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bulgaria)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraina)
Báo cáo lỗi dịch thuật








That's like how people asked me for a Redwood Forest biome, but Redwood Forest is not a biome, it's biome is Temperate Rainforest. So, something similar will happen here.
I'd just hope for some small amount of trees for the wood need.
But I can add new biomes based on that. After releasing the new patch I'm working on (with tons of changes), I will start checking that.
Adding <driesTo> node to the terrain defs will do the work.
IceShallow
<driesTo>Gravel</driesTo>
IceOceanShallow
<driesTo>Gravel</driesTo>
IceMarsh
<driesTo>Soil</driesTo>