Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése








That's like how people asked me for a Redwood Forest biome, but Redwood Forest is not a biome, it's biome is Temperate Rainforest. So, something similar will happen here.
I'd just hope for some small amount of trees for the wood need.
But I can add new biomes based on that. After releasing the new patch I'm working on (with tons of changes), I will start checking that.
Adding <driesTo> node to the terrain defs will do the work.
IceShallow
<driesTo>Gravel</driesTo>
IceOceanShallow
<driesTo>Gravel</driesTo>
IceMarsh
<driesTo>Soil</driesTo>