Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом








That's like how people asked me for a Redwood Forest biome, but Redwood Forest is not a biome, it's biome is Temperate Rainforest. So, something similar will happen here.
I'd just hope for some small amount of trees for the wood need.
But I can add new biomes based on that. After releasing the new patch I'm working on (with tons of changes), I will start checking that.
Adding <driesTo> node to the terrain defs will do the work.
IceShallow
<driesTo>Gravel</driesTo>
IceOceanShallow
<driesTo>Gravel</driesTo>
IceMarsh
<driesTo>Soil</driesTo>