Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Trung giản thể)
繁體中文 (Trung phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
Why not try it and let us all know if it works? :)
would make trikes or any variants of trikes use basic stones.
and if any other dino class names/paths happen to match that filter, it would affect them too.
a better example of what i mean by that is:
StoneOverrideBasic=*Para*,*Diplo*,*Dire*
*Para* matches on Parasaur and Paracers
*Diplo* matches on Diplodocus and Diplocaulus
*Dire* matches on Direbear and Direwolf
The match is on the class name, the name used to spawn the dino.
Probably some unnecessary letters but covers it all and works. Thank you so much for the help!