Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Why not try it and let us all know if it works? :)
would make trikes or any variants of trikes use basic stones.
and if any other dino class names/paths happen to match that filter, it would affect them too.
a better example of what i mean by that is:
StoneOverrideBasic=*Para*,*Diplo*,*Dire*
*Para* matches on Parasaur and Paracers
*Diplo* matches on Diplodocus and Diplocaulus
*Dire* matches on Direbear and Direwolf
The match is on the class name, the name used to spawn the dino.
Probably some unnecessary letters but covers it all and works. Thank you so much for the help!