Asenna Steam
kirjaudu sisään
|
kieli
简体中文 (yksinkertaistettu kiina)
繁體中文 (perinteinen kiina)
日本語 (japani)
한국어 (korea)
ไทย (thai)
български (bulgaria)
Čeština (tšekki)
Dansk (tanska)
Deutsch (saksa)
English (englanti)
Español – España (espanja – Espanja)
Español – Latinoamérica (espanja – Lat. Am.)
Ελληνικά (kreikka)
Français (ranska)
Italiano (italia)
Bahasa Indonesia (indonesia)
Magyar (unkari)
Nederlands (hollanti)
Norsk (norja)
Polski (puola)
Português (portugali – Portugali)
Português – Brasil (portugali – Brasilia)
Română (romania)
Русский (venäjä)
Svenska (ruotsi)
Türkçe (turkki)
Tiếng Việt (vietnam)
Українська (ukraina)
Ilmoita käännösongelmasta
{
"$basetexture" "sentry/20explorer/skinnumber"
"$nodecal" "1"
"$envmap" env_cubemap
"$phong" "1"
"$phongboost" "2.5"
"$phongexponent" "55"
"$phongfresnelranges" "[4 1 4]"
"$surfaceprop" "Glass"
// "$envmapFresnel" "1"
"$envmaptint" "[.15 .15 .15]"
"$carfixenabled" "1"
Proxies // proxies are listed inside this block
{
Equals // a proxy which produces a fix
{
srcVar1 $carfixenabled
resultVar $color // The shader parameter to be manipulated
}
}