ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
If you didn’t understand what and how from the description, then I’ll explain everything (I’ll try)
Of the programs we need: GWTool - https://www.playground.ru/files/garrys_mod_gwtool-106019/
1) Using GWTool, unpack the .gma file of any player model from this dude (do not forget to subscribe to this add-on), we will consider the example of PAYDAY2 SWAT FBI Model.gma file, by the way, can be found along this path - Steam \ steamapps \ common \ GarrysMod \ garrysmod \ addons
2) We go into the folder of the add-on player model that you unpacked and go this way - lua \ autorun \
3) Using any text editor (preferably Notepad ++), open pd2_name of model.lua, in my case pd2_swatfbi.lua
4) We find the line "player_manager.AddValidModel", look a little to the right and see the path, it should look like this - "PD2_swat_fbi", "models / payday2 / units / swat_fbi_player.mdl"
5) To the word "player" we attribute "_pd2anim" (without quotes, of course, and do not forget about .mdl)
As a result, we get "PD2_swat_fbi", "models / payday2 / units / swat_fbi_player_pd2anim.mdl"
And throw this folder into addons and voila, launch the game and enjoy life