Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
If you didn’t understand what and how from the description, then I’ll explain everything (I’ll try)
Of the programs we need: GWTool - https://www.playground.ru/files/garrys_mod_gwtool-106019/
1) Using GWTool, unpack the .gma file of any player model from this dude (do not forget to subscribe to this add-on), we will consider the example of PAYDAY2 SWAT FBI Model.gma file, by the way, can be found along this path - Steam \ steamapps \ common \ GarrysMod \ garrysmod \ addons
2) We go into the folder of the add-on player model that you unpacked and go this way - lua \ autorun \
3) Using any text editor (preferably Notepad ++), open pd2_name of model.lua, in my case pd2_swatfbi.lua
4) We find the line "player_manager.AddValidModel", look a little to the right and see the path, it should look like this - "PD2_swat_fbi", "models / payday2 / units / swat_fbi_player.mdl"
5) To the word "player" we attribute "_pd2anim" (without quotes, of course, and do not forget about .mdl)
As a result, we get "PD2_swat_fbi", "models / payday2 / units / swat_fbi_player_pd2anim.mdl"
And throw this folder into addons and voila, launch the game and enjoy life