ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
(+)heal target slower than average speed (spy speed) gain extra speed based on uber
(-)15% overheal speed
(-) 20% overheal rate
(i) regular ubercharge
-150 health on wearer if the holder is not a robot.
Can heal multiplie targets?
- 20% Heal Rate
- 50% Overheal
Uber gives Minicrits to everybody
+25% faster heal rate.
Can't Uber charge.
Doesn't help heal target recover from fire.
Default Medicgun
+ Default Medi-Gun Stats.
+ 10% extra healing rate.
+ Can heal two teammate at a time using M1 and M2.
- Cannot ubercharge.
since this is an tesla medigun...
Positive(s)
Can heal 2 targets at the same time (M1 and M2)
%25 faster übercharge rate
Negative(s)
-20% heal rate
-%60 overheal speed(or whatever you call it)
General
Übercharge creates a small electrical radius that deals 5 HP per second for enemies in the radius (allies excluded) and slows enemy mobility against enemies in radius. Other damage sources are dealed as mini-crits.
ONE WORD.
kritzkrieg
How are you supposed to uber if both M1 and M2 are used to heal?