Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
(+)heal target slower than average speed (spy speed) gain extra speed based on uber
(-)15% overheal speed
(-) 20% overheal rate
(i) regular ubercharge
-150 health on wearer if the holder is not a robot.
Can heal multiplie targets?
- 20% Heal Rate
- 50% Overheal
Uber gives Minicrits to everybody
+25% faster heal rate.
Can't Uber charge.
Doesn't help heal target recover from fire.
Default Medicgun
+ Default Medi-Gun Stats.
+ 10% extra healing rate.
+ Can heal two teammate at a time using M1 and M2.
- Cannot ubercharge.
since this is an tesla medigun...
Positive(s)
Can heal 2 targets at the same time (M1 and M2)
%25 faster übercharge rate
Negative(s)
-20% heal rate
-%60 overheal speed(or whatever you call it)
General
Übercharge creates a small electrical radius that deals 5 HP per second for enemies in the radius (allies excluded) and slows enemy mobility against enemies in radius. Other damage sources are dealed as mini-crits.
ONE WORD.
kritzkrieg
How are you supposed to uber if both M1 and M2 are used to heal?