Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Also, spies sapping a player's weapon is kinda pointless since if they get close enough to do that you can just switch to melee anyway. Perhaps it could replace the primary weapon?
+No reloading required (Note the giant mag)
+ 200% Magazine Size
+ 15% Accuracy
+ 10% Damage
- 80% Ammo Capacity (since, well, it's just one clipped mag, so it can only hold 26 shots)
Slow firing speed but with more damage
No random crits
+50% firing speed
+40% accuracy
-25% damage penalty (that means that one shot does 6 damage instead of 8)
-14% ammo capacity (this means that you only get the one clip of 26 shots)
-5 metal par shot
+don't need to reload
so, like the Widowmaker and maybe gain some metal on hit ?
no reload
-20% firing speed
-80% ammo capacity