Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Also, spies sapping a player's weapon is kinda pointless since if they get close enough to do that you can just switch to melee anyway. Perhaps it could replace the primary weapon?
+No reloading required (Note the giant mag)
+ 200% Magazine Size
+ 15% Accuracy
+ 10% Damage
- 80% Ammo Capacity (since, well, it's just one clipped mag, so it can only hold 26 shots)
Slow firing speed but with more damage
No random crits
+50% firing speed
+40% accuracy
-25% damage penalty (that means that one shot does 6 damage instead of 8)
-14% ammo capacity (this means that you only get the one clip of 26 shots)
-5 metal par shot
+don't need to reload
so, like the Widowmaker and maybe gain some metal on hit ?
no reload
-20% firing speed
-80% ammo capacity