Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Also, spies sapping a player's weapon is kinda pointless since if they get close enough to do that you can just switch to melee anyway. Perhaps it could replace the primary weapon?
+No reloading required (Note the giant mag)
+ 200% Magazine Size
+ 15% Accuracy
+ 10% Damage
- 80% Ammo Capacity (since, well, it's just one clipped mag, so it can only hold 26 shots)
Slow firing speed but with more damage
No random crits
+50% firing speed
+40% accuracy
-25% damage penalty (that means that one shot does 6 damage instead of 8)
-14% ammo capacity (this means that you only get the one clip of 26 shots)
-5 metal par shot
+don't need to reload
so, like the Widowmaker and maybe gain some metal on hit ?
no reload
-20% firing speed
-80% ammo capacity