Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
There is no workaround.
The Scorched Wasteland is a huge area, with more enemies than I have seen in one area, lots of gathering points, and a huge mini-boss. I almost finished everything, and got jumped near the last gathering point. I made the mistake of throwing a mega bomb to try to finish the fight fast. Of course, the game locked up.
I alt-tab’d out to the task manager and found memory usage at 93%! Much more complex modern games never get anywhere near that. I think the game has a memory leak or is poorly optimized for PCs [hardly a surprise…].
The most likely workaround is to save before entering any huge/complex/busy areas, and then close the game down. Restart the game fresh, finish that one area, create a new save, and exit the game.
I tried that with the second attempt at Scorched Wasteland, and had no issues. It isn’t clear whether I just got lucky or the workaround worked. It is worth a try, if you plan to finish the game with as few headaches as possible.