Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
There is no workaround.
The Scorched Wasteland is a huge area, with more enemies than I have seen in one area, lots of gathering points, and a huge mini-boss. I almost finished everything, and got jumped near the last gathering point. I made the mistake of throwing a mega bomb to try to finish the fight fast. Of course, the game locked up.
I alt-tab’d out to the task manager and found memory usage at 93%! Much more complex modern games never get anywhere near that. I think the game has a memory leak or is poorly optimized for PCs [hardly a surprise…].
The most likely workaround is to save before entering any huge/complex/busy areas, and then close the game down. Restart the game fresh, finish that one area, create a new save, and exit the game.
I tried that with the second attempt at Scorched Wasteland, and had no issues. It isn’t clear whether I just got lucky or the workaround worked. It is worth a try, if you plan to finish the game with as few headaches as possible.