Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
There is no workaround.
The Scorched Wasteland is a huge area, with more enemies than I have seen in one area, lots of gathering points, and a huge mini-boss. I almost finished everything, and got jumped near the last gathering point. I made the mistake of throwing a mega bomb to try to finish the fight fast. Of course, the game locked up.
I alt-tab’d out to the task manager and found memory usage at 93%! Much more complex modern games never get anywhere near that. I think the game has a memory leak or is poorly optimized for PCs [hardly a surprise…].
The most likely workaround is to save before entering any huge/complex/busy areas, and then close the game down. Restart the game fresh, finish that one area, create a new save, and exit the game.
I tried that with the second attempt at Scorched Wasteland, and had no issues. It isn’t clear whether I just got lucky or the workaround worked. It is worth a try, if you plan to finish the game with as few headaches as possible.