ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
There is no workaround.
The Scorched Wasteland is a huge area, with more enemies than I have seen in one area, lots of gathering points, and a huge mini-boss. I almost finished everything, and got jumped near the last gathering point. I made the mistake of throwing a mega bomb to try to finish the fight fast. Of course, the game locked up.
I alt-tab’d out to the task manager and found memory usage at 93%! Much more complex modern games never get anywhere near that. I think the game has a memory leak or is poorly optimized for PCs [hardly a surprise…].
The most likely workaround is to save before entering any huge/complex/busy areas, and then close the game down. Restart the game fresh, finish that one area, create a new save, and exit the game.
I tried that with the second attempt at Scorched Wasteland, and had no issues. It isn’t clear whether I just got lucky or the workaround worked. It is worth a try, if you plan to finish the game with as few headaches as possible.