Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
sorry for the late response. The material editor is a tricky one. Is the ship you're trying to adjust a vanilla content ship or a dlc content ship?
What I was aiming to do is to edit Koenos Dreadnought. It'd be looking to drop and level the "neck" of the ship to a straight connection.
After the midriff of the ship comes that upwards angled neck where the forecastle and the bow start from. I wanted to edit the ship model so the neck would be flattened, and therefore the forecastle and the bow would follow a flat long axis.
Would simply look better in my opinion. And like I said, I am unable to extract the model to a workable format for Blender, or re-introduce it to the game cause MaterialEditor isn't exactly co-operating with me =(