Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
sorry for the late response. The material editor is a tricky one. Is the ship you're trying to adjust a vanilla content ship or a dlc content ship?
What I was aiming to do is to edit Koenos Dreadnought. It'd be looking to drop and level the "neck" of the ship to a straight connection.
After the midriff of the ship comes that upwards angled neck where the forecastle and the bow start from. I wanted to edit the ship model so the neck would be flattened, and therefore the forecastle and the bow would follow a flat long axis.
Would simply look better in my opinion. And like I said, I am unable to extract the model to a workable format for Blender, or re-introduce it to the game cause MaterialEditor isn't exactly co-operating with me =(