Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Also, see this guide for additional information (particularly how to optimise your assets):
https://gtm.steamproxy.vip/workshop/filedetails/discussion/667342976/1636416951459546732
Nevertheless, the buggy visuals are the main thing here.
Do you know of any other causes for this issue? I used the LSM tool to check my assets for invalid LOD sizes and removed those assets but I am still getting the black LODs in my game. If it's useful, or for anyone else who might be having the same issue, it's occuring in the models for Badi_dea's Parking Lot Roads.