Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Also, see this guide for additional information (particularly how to optimise your assets):
https://gtm.steamproxy.vip/workshop/filedetails/discussion/667342976/1636416951459546732
Nevertheless, the buggy visuals are the main thing here.
Do you know of any other causes for this issue? I used the LSM tool to check my assets for invalid LOD sizes and removed those assets but I am still getting the black LODs in my game. If it's useful, or for anyone else who might be having the same issue, it's occuring in the models for Badi_dea's Parking Lot Roads.