Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом








I'll look into it for vanilla ones, if you want me to test with the modded ones you tried then link them :P
EDIT:
Oh, yep, after some deep digging I found what it actually does.
The sensor radius is just the radius it finds entities at.
Cutout radius is the regular mining one and it gets multiplied by various (hardcoded) numbers depending on what you're hitting:
Voxel + right click (no ore collection) = x3
Character = x0.800000011920929
FloatingObject = x1.3300000429153442
So, yeah... not gonna print all of those, I'll just do the no-ore one as 3x and adjust overlays to match.
Thanks for bringing this to my attention :}