Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








I'll look into it for vanilla ones, if you want me to test with the modded ones you tried then link them :P
EDIT:
Oh, yep, after some deep digging I found what it actually does.
The sensor radius is just the radius it finds entities at.
Cutout radius is the regular mining one and it gets multiplied by various (hardcoded) numbers depending on what you're hitting:
Voxel + right click (no ore collection) = x3
Character = x0.800000011920929
FloatingObject = x1.3300000429153442
So, yeah... not gonna print all of those, I'll just do the no-ore one as 3x and adjust overlays to match.
Thanks for bringing this to my attention :}