Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
function ISTimedActionQueue:addToQueue (action)
--[[
if isKeyDown(Keyboard.KEY_ESCAPE) then
self:clearQueue()
end
--]]
local count = #self.queue;
table.insert(self.queue, action );
--self.queue[ISTimedActionQueue.IDMax] = {id = ISTimedActionQueue.IDMax, character = character, action = action};
--print("action inserted. found "..count.." items on queue.");
-- none in queue, so go!
if count == 0 then
self.current = action;
action:begin();
--print("action started.");
-- ISTimedActionQueue.IDMax = ISTimedActionQueue.IDMax + 1;
end
end
I also tried to make it work seamlessly with this function.
I’ll admit I don’t know much about the game’s code yet, which is why my implementation isn’t very polished. That’s why I appreciate your suggestions—they’re definitely helpful.
The reason I didn’t mention you is simply because I didn’t use your code.
Cheers,