Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
function ISTimedActionQueue:addToQueue (action)
--[[
if isKeyDown(Keyboard.KEY_ESCAPE) then
self:clearQueue()
end
--]]
local count = #self.queue;
table.insert(self.queue, action );
--self.queue[ISTimedActionQueue.IDMax] = {id = ISTimedActionQueue.IDMax, character = character, action = action};
--print("action inserted. found "..count.." items on queue.");
-- none in queue, so go!
if count == 0 then
self.current = action;
action:begin();
--print("action started.");
-- ISTimedActionQueue.IDMax = ISTimedActionQueue.IDMax + 1;
end
end
I also tried to make it work seamlessly with this function.
I’ll admit I don’t know much about the game’s code yet, which is why my implementation isn’t very polished. That’s why I appreciate your suggestions—they’re definitely helpful.
The reason I didn’t mention you is simply because I didn’t use your code.
Cheers,