Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
:(
from a development perspective, there should not be any reason multiplayer shouldnt be possible (hard, ok yeah definitly, but not inpossible)
- item drops: give them like a boss bag tag so they drop client side (every player drops their own)
- balancing: ok this one is hard but example would be 1.5x or 2x enemie spawns + bosses have 30% more HP or more
- connection: try to rerout them to the online create world area when activating multiplayer. for the joining..... well i guess that is kinda impossible, however you could allow the creation of a "RogueLike Caracter" that can only be used in roguelike worlds, resetting inventory when joining a new world (tho that may be difficult to be fair)