Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
:(
from a development perspective, there should not be any reason multiplayer shouldnt be possible (hard, ok yeah definitly, but not inpossible)
- item drops: give them like a boss bag tag so they drop client side (every player drops their own)
- balancing: ok this one is hard but example would be 1.5x or 2x enemie spawns + bosses have 30% more HP or more
- connection: try to rerout them to the online create world area when activating multiplayer. for the joining..... well i guess that is kinda impossible, however you could allow the creation of a "RogueLike Caracter" that can only be used in roguelike worlds, resetting inventory when joining a new world (tho that may be difficult to be fair)